Pretraga: Pronadji
Loading...

Zahtev krajnjeg korisnika usluga elektronskih komunikacija za vansudsko rešavanje spora

Regulatorno telo za elektronske komunikacije i poštanske usluge (u daljem tekstu: Regulator) je u skladu sa Zakonom o elektronskim komunikacijama („Službeni glasnik RS“, broj 35/23, u daljem tekstu: Zakon) nadležno za rešavanje po zahtevima krajnjih korisnika za vansudsko rešavanje spora između krajnjeg korisnika i pružaoca javno dostupne elektronske komunikacione usluge. S tim u vezi, krajnji korisnici mogu da podnesu zahtev za vansudsko rešavanje spora Regulatoru, uz uslov da su prethodno pokušali da problem reše neposredno sa pružaocem usluge, što je i obaveza krajnjeg korisnika u skladu sa Zakonom.

U tom smislu, zahtev, između ostalog, treba da sadrži, pored naziva pružaoca usluge, i imena i prezimena krajnjeg korisnika, broj pretplatničkog ugovora ili broj telefona (ako je usluga vezana za fiksnu ili mobilnu telefoniju), vrstu elektronske komunikacione usluge, opis problema i pokušaja njegovog rešenja sa pružaocem usluge, kao i adresu prebivališta/boravišta podnosioca prigovora, radi daljeg postupanja Regulatora po predmetnom zahtevu.

Takođe Vas obaveštavamo da na veb prezentaciji Regulatora www.ratel.rs možete naći propise koji uređuju ovu oblast, i to Zakon i odgovarajuća podzakonska akta, ukoliko želite da se bliže informišete o nadležnostima Regulatora, kao i pravima i obavezama, kako krajnjih korisnika, tako i pružalaca javno dostupnih elektronskih komunikacionih usluga.


  • Ako želite da uložite zahtev za vansudsko rešavanje spora na rad operatora u oblasti elektronskih komunikacija, kliknite na sledeći link

    Želim da uložim zahtev

    Klik na link iznad vodi ka formularu koji je neophodno da popunite kako biste podneli zahtev krajnjeg korisnika usluga elektronskih komunikacija za vansudsko rešavanje spora