Regulatorno telo za elektronske komunikacije i poštanske usluge je nadležna za rešavanje prigovora na rad operatora u oblasti elektronskih komunikacija, te korisnici mogu da podnose prigovore Agenciji, uz uslov da su prethodno pokušali da problem reše neposredno sa operatorom, što je i obaveza korisnika po Zakonu o elektronskim komunikacijama.
U tom smislu, prigovor treba da sadrži, pored naziva operatora, i imena i prezimena korisnika, broj pretplatničkog ugovora ili broj telefona (ako je usluga vezana za telefon), opis problema i pokušaja njegovog rešenja sa operatorom, kao i adresu prebivališta/boravišta podnosioca prigovora, radi dostavljanja odgovora ove Agencije.
Takođe Vas obaveštavamo da na sajtu Regulatornog tela za elektronske komunikacije i poštanske usluge www.ratel.rs možete naći potrebne propise: Zakon o elektronskim komunikacijama i odgovarajuća podzakonska akta ukoliko želite da se bliže informišete o nadležnostima ove Agencije, kao i pravima i obavezama, kako korisnika, tako i operatora u oblasti elektronskih komunikacija.