Претрага: Пронађи
Loading...

Захтев крајњег корисника услуга електронских комуникација за вансудско решавање спора

Регулаторно тело за електронске комуникације и поштанске услуге (у даљем тексту: Регулатор) је у складу са Законом о електронским комуникацијама („Службени гласник РС“, број 35/23, у даљем тексту: Закон) надлежно за решавање по захтевима крајњих корисника за вансудско решавање спора између крајњег корисника и пружаоца јавно доступне електронске комуникационе услуге. С тим у вези, крајњи корисници могу да поднесу захтев за вансудско решавање спора Регулатору, уз услов да су претходно покушали да проблем реше непосредно са пружаоцем услуге, што је и обавеза крајњег корисника у складу са Законом.

У том смислу, захтев, између осталог, треба да садржи, поред назива пружаоца услуге, и имена и презимена крајњег корисника, број претплатничког уговора или број телефона (ако је услуга везана за фиксну или мобилну телефонију), врсту електронске комуникационе услуге, опис проблема и покушаја његовог решења са пружаоцем услуге, као и адресу пребивалишта/боравишта подносиоца приговора, ради даљег поступања Регулатора по предметном захтеву.

Такође Вас обавештавамо да на веб презентацији Регулатора www.ratel.rs можете наћи прописе који уређују ову област, и то Закон и одговарајућа подзаконска акта, уколико желите да се ближе информишете о надлежностима Регулатора, као и правима и обавезама, како крајњих корисника, тако и пружалаца јавно доступних електронских комуникационих услуга.


  • Ако желите да уложите захтев за вансудско решавање спора на рад оператора у области електронских комуникација, кликните на следећи линк

    Желим да уложим захтев

    Клик на линк изнад води ка формулару који је неопходно да попуните како бисте поднели захтев крајњег корисника услуга електронских комуникација за вансудско решавање спора