Регулаторно тело за електронске комуникације и поштанске услуге је надлежна за решавање приговора на рад оператора у области електронских комуникација, те корисници могу да подносе приговоре Агенцији, уз услов да су претходно покушали да проблем реше непосредно са оператором, што је и обавеза корисника по Закону о електронским комуникацијама.
У том смислу, приговор треба да садржи, поред назива оператора, и имена и презимена корисника, број претплатничког уговора или број телефона (ако је услуга везана за телефон), опис проблема и покушаја његовог решења са оператором, као и адресу пребивалишта/боравишта подносиоца приговора, ради достављања одговора ове Агенције.
Такође Вас обавештавамо да на сајту Регулаторног тела за електронске комуникације и поштанске услуге www.ratel.rs можете наћи потребне прописе: Закон о електронским комуникацијама и одговарајућа подзаконска акта уколико желите да се ближе информишете о надлежностима ове Агенције, као и правима и обавезама, како корисника, тако и оператора у области електронских комуникација.