Претрага: Пронађи
Loading...

Образац захтева крајњег корисника за вансудско решавање спора

Услови за вансудско решавање спора пред Регулатором су:

  1. да је крајњи корисник претходно покушао да непосредно са пружаоцем услуге реши предмет спора
  2. да се обратио Регулатору у року од 60 дана од дана достављања одговора пружаоца услуге на приговор, којим је крајњем кориснику одбијен приговор, односно 60 дана од дана истека рока у коме је пружалац услуге био дужан да се изјасни о приговору
  3. да крајњи корисник пред другим телом није покренуо поступак вансудског решавања спора

Уколико се за вођење поступка вансудског решавања спора нису стекли наведени услови, Регулатор ће Вас обавестити о разлозима одбацивања захтева.

Пре подношења приговора за Услугу пружања Интернета пожељно је да обавите мерење протока података преко интернета (брзина интернета) помоћу апликације РАТЕЛ Нет Тест на адреси https://nettest.ratel.rs/nettest и очитане податке доставите у прилогу приговора.


Образац захтева крајњег корисника за вансудско решавање спора

обавезно попунити
Навести да ли је покренут поступак вансудског решавања спора пред другим надлежним телом
обавезно попунити
Навести да ли је претходно поднет приговор пружаоцу услуге
обавезно попунити
Уколико је одговор потврдан попунити једну од следећих опција
обавезно попунити
Датум одговора пружаоца услуге на приговор
обавезно попунити
Датум приговора поднет пружацу услуге
1

Подаци о крајњем кориснику

обавезно попунити
Захтев подносим
обавезно попунити
Име и презиме/пословно име крајњег корисника (подносиоца захтева)
Савет
Унесите име и презиме или пословно име крајњег корисника (подносиоца захтева)
обавезно попунити
Град
Савет
Унесите град
обавезно попунити
Улица
Савет
Унесите улицу
обавезно попунити
Број зграде/куће
Савет
Унесите ваш број зграде/куће
Број улаза
Савет
Унесите ваш број улаза
Број стана
Савет
Унесите ваш број стана
обавезно попунити
Поштански број
Савет
Унесите ваш поштански број
ПАК број
Савет
„Поштански адресни код“ и линк ка https://www.posta.rs/cir/alati/pronadjite-pak.aspx
обавезно попунити
Ваша email адреса
Савет
Унесите вашу емаил адресу
обавезно попунити
Унесите број телефона
Савет
Унесите број телефона (фиксни или мобилни)
обавезно попунити
Број претплатничког уговора који је предмет захтева
Савет
Унесите претплатничког уговора који је предмет захтева
2

Подаци о пружаоцу услуге

обавезно попунити
Назив пружаоца услуге на кога се захтев односи
Савет
Унесите назив пружаоца услуге на кога се захтев односи
3

Подаци о услузи

обавезно попунити
Услуга на коју се захтев односи
4

Подаци о периоду услуге

обавезно попунити
У ком периоду сте приметили проблем
Савет
Унесите период на који се проблем односи
5

Предмет захтева

обавезно попунити
Разлог подношења захтева
обавезно попунити
Опис проблема на који се захтев односи
Савет
Унесите опис проблема на који се захтев односи
5

Прилози


Да бисте могли да кликнете на линк изнад потребно је да се сагласите са обрадом података о личности.

Клик на линк изнад обавља следеће

  1. креира ПДФ поднесак са садржајем вашег приговора
  2. креира предмет у који смешта ПДФ поднесак вашег приговора
  3. води ка страници на којој очекујемо потврду вашег поднеска

Да ли сте сигурни да желите да одустанете од овог предмета?

ДА HE
Aко кликнете ДА, предмет
се неповратно брише
Затвори