Услови за вансудско решавање спора пред Регулатором су:
- да је крајњи корисник претходно покушао да непосредно са пружаоцем услуге реши предмет спора
- да се обратио Регулатору у року од 60 дана од дана достављања одговора пружаоца услуге на приговор, којим је крајњем кориснику одбијен приговор, односно 60 дана од дана истека рока у коме је пружалац услуге био дужан да се изјасни о приговору
- да крајњи корисник пред другим телом није покренуо поступак вансудског решавања спора
Уколико се за вођење поступка вансудског решавања спора нису стекли наведени услови, Регулатор ће Вас обавестити о разлозима одбацивања захтева.
Пре подношења приговора за Услугу пружања Интернета пожељно је да обавите мерење протока података преко интернета (брзина интернета) помоћу апликације РАТЕЛ Нет Тест на адреси https://nettest.ratel.rs/nettest и очитане податке доставите у прилогу приговора.