Претрага: Пронађи
Loading...

Формулар приговора на оператора у области електронских комуникација

На овој страни се налази формулар у који можете унети детаље вашег приговора. Подсећамо вас да пре контактирања Агенције имате обавезу да претходно покушате да проблем решите непосредно са оператором, и да исход таквог покушаја опишете у објашњењу разлога приговора.


1

Предмет приговора

обавезно попунити
Наведите услугу на коју улажете приговор
Савет
Наведите услугу на коју улажете приговор
Пре подношења приговора пожељно је да обавите мерење протока података преко интернета (брзина интернета) помоћу апликације РАТЕЛ Нет Тест на адреси https://www.nettest.ratel.rs/sr/test и очитане податке доставите у делу 3 овог формулара
обавезно попунити
Унесите назив телекомуникационог оператора на којег улажете приговор
Савет
Унесите назив оператора на кога улажете приговор
обавезно попунити
Објасните разлог приговора
Савет
Унесите опис проблема који имате са оператором на кога улажете приговор
обавезно попунити
У ком периоду сте приметили проблем једном или више пута
Савет
Унесите период у коме сте приметили проблем
2

Ваше личне информације

Уколико сте се на Интернет шалтер пријавили квалификованим електронским сертификатом, поља за име и презиме ће бити аутоматски попуњена подацима из сертификата.
обавезно попунити
Ваше име
Савет
Унесите ваше име
обавезно попунити
Ваше презиме
Савет
Унесите Ваше презиме
обавезно попунити
Ваша email адреса
Савет
Унесите вашу емаил адресу
обавезно попунити
Ваша кућна адреса
Савет
Унесите вашу кућну адресу
обавезно попунити
Поштански број
Савет
Унесите ваш поштански број
ПАК број
Савет
Унесите ваш ПАК број
обавезно попунити
Град
Савет
Унесите град
3

Прилози

Клик на линк изнад обавља следеће

  1. креира ПДФ поднесак са садржајем вашег приговора
  2. креира предмет у који смешта ПДФ поднесак вашег приговора
  3. води ка страници на којој очекујемо потврду вашег поднеска

Да ли сте сигурни да желите да одустанете од овог предмета?

ДА HE
Aко кликнете ДА, предмет
се неповратно брише
Затвори