Претрага: Пронађи
Loading...

Предмети на Интернет шалтеру

Интернет шалтер вам омогућава увид у ваше предмете са припадајућим актима и поднесцима. Предметима приступате преко познатог јавног броја или директно преко линка „Предмети“ ако сте се пријавили паметним картицом на Интернет шалтер.

Присту1п предметима

Сваки предмет на Интернет шалтеру има свој јединствени јавни број, који је обично низ великих латиничних слова и бројева. На основној страни Интернет шалтера можете унети јавни број предмета који желите да погледате.

Уколико се пријавите паметним картицом и региструјете, можете видети све ваше предмете без потребе да им знате јавни број, кликом на линк „Предмети“ који вам је омогућен након пријаве паметном картицом. Можете погледати и ваше предмете и предмете правног лица за које сте се пријавили и за које вам је носилац права тог правног лица то и омогућио.

Уколико нисте регистровани, можете видети само предмете којима знате јавни број а који не припадају другом регистрованом кориснику или правном лицу. 

Приказ2 предмета на Интернет Шалтеру

У детаљима предмета можете видети податке везане за предмет, од којих издвајамо:

  • Статус предмета, као податка да ли је предмет у обради, или је обрађен или још није ни синхронизован са информационим системом Агенције, односно није примљен први поднесак у предмету;
  • Датум отварања, који представља датум када је први поднесак примљен у Агенцију и предмет креиран.

Списак објављених аката у предмету приказује листу аката (поднесака) са основним информацијама и прилозима, које је обрађивач предмета одлучио да објави на Интернет шалтеру. Кликом на линк „Преузмите ПДФ документ“ можете погледати и садржај акта, односно поднеска, а кликом на назив прилога можете преузети прилог акта уколико постоји.

Међу прилозима поднеска ћете наћи и датотеку послате потврде пријема поднеска.

Уколико нисте потврдили електронском поштом слање поднеска, биће вам приказано дугме „Одустани“ које вам омогућава да одустанете од слања поднеска.

Појм3ови

Поднесак: писмени захтев, предлог, пријава, молба, жалба, приговор и друга саопштења којима се физичка или правна лица обраћају Агенцији или њеним органима. Поднесак је акт.

Акт: сваки писани састав којим се покреће, допуњује, мења или завршава нека службена делатност, односно радња.

Прилог: писани састав (документ, табела, графикон, цртеж и сл. или физички предмет који се прилаже уз акт ради допуњавања, објашњења или доказивања садржине акта.

Предмет: скуп свих поднесака, аката и прилога који се односе на исто питање или задатак и као такви чине јединствену целину.

Деловодни број: пуни број под којим је предмет односно акт заведен у деловодној књизи.

Јавни број предмета: низ латиничних карактера и бројева који одређују предмет на Интернет шалтеру.